بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

چین‌ و‌ چروک‌ها، ردپای گذر زمان بر روی پوست ما می‌باشند. به دنبال یافتن روشی برای از بین بردن این چین‌و‌‌چروک‌ها و جوان و زیباسازی پوست، دستگاه هایفوتراپی به کمک ما آمده است. هایفوتراپی که یک روش غیرتهاجمی برای لیفت و جوان‌سازی صورت و بدن است، با اثرگذاری موثر بر افتادگی‌های پوست، به صورت گسترده در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش درمانی مدرن، با استفاده از انواع مختلف دستگاه‌های هایفو انجام می‌شود، اما بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران کدام است؟ در این مقاله از کلینیک دکتر یسری طباطبایی قصد داریم تا با این روش درمانی، کاربرد، مزایا و معایب آن آشنا شویم. اگر به دنبال بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران هستید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

معرفی هایفوتراپی

هایفوتراپی، روشی برای جوان‌سازی پوست است که به کمک آن می‌توان افتادگی و چین‌و‌‌چروک‌های پوست را از بین برد و لطافت و جوانی را دوباره به پوست بازگرداند. در واقع هایفوتراپی با تحریک فیبروبلاست‌های موجود در پوست باعث ساخت کلاژن‌های منظم شده و در نتیجه پوست را لیفت و سفت می‌کند. این روش جوان‌سازی با استفاده از امواج فراصوت قوی، یا همان امواج اولتراسوند که در سونوگرافی بکار برده می‌شوند، پوست صاف و درخشان می‌شود. در کلینیک دکتر طباطبایی با استفاده از بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران، این امواج بر روی قسمت‌هایی از پوست که به آن نیاز دارند تابیده می‌شود و با عمل کلاژن‌سازی، پوست شما به لطافت دلخواه می‌رسد.

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

کاربرد هایفوتراپی

هایفوتراپی به دلیل مزایای فراوان خود باعث شده تا افراد زیادی به جای روش‌های جراحی و تهاجمی به آن روی بیاورند و هایفوتراپی به روش محبوب آن‌ها برای جوان‌سازی پوست تبدیل گردد. در کلینیک دکتر طباطبایی با کمک بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران، می‌توانید از کاربردهای این دستگاه استفاده کنید. عمده کاربردهای دستگاه هایفو شامل:

  • درمان چین و چروک
  • جوان‌سازی پوست
  • رفع چروک و سیاهی دور چشم
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • لیفت شکم و پهلو
  • زاویه‌دار کردن فک و چانه
  • لاغری موضعی

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

مزایای هایفوتراپی

همان‌طور که اشاره شد، مزایای هایفوتراپی باعث شده تا این روش بسیار محبوب گردد و افراد زیادی به دنبال بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران باشند. برای آشنایی بهتر با این روش درمانی، به برخی مزایای آن اشاره می‌کنیم:

  • نتیجه‌گیری سریع: درمان پوست با استفاده از دستگاه هایفو بسیار سریع انجام می‌شود و نتایج آن معمولا با سه جلسه درمانی قابل مشاهده است. البته، برای مشاهده نتایج نهایی باید تا سه ماه صبر کرد اما این اثرات درمانی و کلاژن‌های ساخته شده تا دو سال دوام دارند.
  • اثرات جانبی پایین: امواج اولتراسوند بازتابانده شده به پوست شما، به بافت زیرین پوست اثر می‌گذارند به همین خاطر آسیبی به لایه‌های بالایی پوست شما وارد نمی‌شود و استفاده از بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران، کمترین اثرات جانبی را به پوست وارد می‌کند.
  • غیرتهاجمی بودن: هایفوتراپی یک روش غیرتهاجمی است و در آن اثری از جراحی، برش، سوزن و زخم وجود ندارد. همچنین این روش سرپایی است و بعد از اتمام جلسه درمانی می‌توانید بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردید.
  • هایفوتراپی ارزان قیمت است: هایفوتراپی ارزان‌تر از سایر روش‌های لیفتینگ مخصوصا جراحی است؛ به علاوه، با روشی مانند جراحی همیشه خطرات مرتبط با بیهوشی، درد، جای زخم، عفونت، لخته شدن خون و خونریزی وجود دارد اما در درمان با استفاده از بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران خبری از این علائم و عوارض وجود ندارد.

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

به علاوه، با دستگاه هایفوتراپی می‌توانید پوست خود را در برابر اثرات پیری تقویت کنید، لکه‌های پوستی، آکنه و منافذ بزرگ را از بین برده و این روش را می‌توانید برای هر نوع پوستی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران، دستگاهی است که تمامی این مزایا را با کمترین عوارض جانبی و سریع‌ترین زمان اثرگذاری داشته باشد.

عوارض هایفوتراپی

مانند سایر روش‌های درمانی، هایفوتراپی نیز عوارض خاص خود را دارد اما نکته مهم این است که عوارض جانبی این روش نسبت به سایر روش‌ها بسیار پایین است. زمانی که برای درمان با بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران به کلینیک دکتر یسری مراجعه می‌کنید، ممکن است با عوارض زیر موجه شوید:

  • با استفاده از دستگاه هایفو، می‌توانید پوست خود را بازسازی کنید؛ یعنی در این روش از پر کردن زیر سطح پوست برای حجیم‌تر کردن آن و یا از بین بردن پوست اضافی به کمک جراحی خبری نیست. از آنجایی که در این روش، پوست با روند طبیعی خود خودش را بازسازی می‌کند، پس نتایج آن می‌تواند از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت باشد.
  • پس از درمان با روش هایفوتراپی، ممکن است پوست شما دچار قرمزی و تورم خفیف شود که دوامی ندارد و به سرعت از بین خواهد رفت. همچنین احتمال دارد که ناحیه درمان شده تا یک هفته حساس باشد.
  • این روش درمانی، حتی با بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران برای پوست‌های با افتادگی زیاد تاثیر چندانی ندارد و برای افتادگی‌های خفیف تا متوسط پوست جواب است. افراد دارای پوست بسیار افتاده، بهتر است به سراغ سایر روش‌های درمانی بروند.
  • اثرات درمانی هایفوتراپی، بین یک تا دو سال ادامه دارد. برای حفظ نتایج، پس از گذشت این زمان باید به جلسات درمانی خود ادامه دهید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

بهترین دستگاه هایفوتراپی

حال که با هایفوتراپی و مزایای آن آشنا شدید، پس احتمالا به دنبال بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران می‌گردید. دستگاه‌های متنوع با ویژگی‌های گوناگونی برای هایفوتراپی وجود دارد اما کدام یک از همه بهتر است؟

برخلاف تبلیغات برای معرفی بهترین دستگاه هایفوتراپی باید گفت که هر یک از این دستگاه‌ها کارایی خاص خود را دارند و بخش بزرگی از ماجرا به کلینیکی که برای هایفوتراپی به آن مراجعه می‌کنید بستگی دارد؛ چرا که در یک کلینیک تخصصی، از دستگاه‌های باکیفیت بالاتر استفاده می‌شود و متخصصان مربوطه، متناسب با نیاز هر شخص هایفوتراپی را انجام می‌دهند. در کلینیک دکتر یسری که یکی از مراکز معتبر زیبایی به شمار می‌رود، پزشکان متخصص با بهره‌گیری از جدیدترین متدها و مرغوب‌ترین متریال، خدمات زیبایی مورد نظر شما را ارائه می‌دهند. برای دریافت مشاوره راجع به هایفوتراپی، بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران و خدمات هایفوتراپی در کلینیک دکتر یسری، می‌توانید با تماس با کارشناسان ما و یا دریافت وقت قبلی برای ویزیت، به کلینیک ما مراجعه کنید و به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید.

بهترین دستگاه هایفوتراپی تهران

همچنین کلیه خدمات زیبایی نظیر انواع بوتاکس صورت ، ترمیم بینی بدون جراحی ، جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی و … در کلینیک دکتر یسری طباطبایی با جدیدترین متد روز و بالاترین کیفیت انجام خواهد شد .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *