ترمیم بینی بدون جراحی

ترمیم بینی بدون جراحی

ظاهر شما نقش مهمی در اعتماد به نفس‌تان ایفا می‌کند. بینی به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای صورت، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ از این رو، تغییراتی در شکل و اندازه بینی می‌تواند تاثیر چشم‌گیری بر اعتماد به نفس و رضایت شما از ظاهرتان داشته باشد. تا چند سال پیش، ترمیم بینی معمولا نیازمند جراحی‌های پیچیده بود اما در دهه اخیر، تکنولوژی‌های پزشکی و زیبایی به حدی پیشرفته شده‌اند که امکان ترمیم بینی بدون جراحی زیبایی را فراهم آورده‌اند. این روش‌های ترمیم بدون جراحی، به شما این امکان را می‌دهند تا بدون عوارض جراحی و با کمترین دوره بازگشت به عملکرد روزمره، به بهبود شکل و اندازه بینی خود بپردازید. کلینیک دکتر یسری طباطبایی ، یکی از مراکز پیشرو در انجام عمل‌های زیبایی است که با کادر پزشکی متخصص، انواع خدمات زیبایی را ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا به معرفی روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی بپردازیم.

روش‌های ترمیم بینی بدون استفاده از جراحی

اگر شما هم به دنبال راهکارهای کم‌خطر برای انجام عمل‌های زیبایی هستید، پس احتمالا روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی به گوش‌تان رسیده است. این روش‌ها که شامل لیفت بینی با نخ، فیلر بینی یا تزریق ژل و پلکسر بینی می‌شوند، بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام شده و همزمان از ماندگاری پایینی برخوردارند.

ترمیم بینی بدون جراحی

فیلر بینی یا تزریق ژل:

با استفاده از این روش می‌توان قسمت‌هایی از بینی که دارای فرورفتگی هستند را پر کرد.

لیفت بینی با نخ:

در این روش ترمیم بینی بدون جراحی که بسیار کارآمدتر از روش قبلی است، می‌توان به بینی فرم داد. البته از لیفت بینی با نخ، پس از عمل جراحی بینی به منظور رفع نواقص بینی و ایجاد اصلاحات استفاده می‌شود.

پلکسر بینی:

در روش پلکسر بینی، خبری از بیهوشی، تیغ و یا برش نیست؛ در این روش با تبدیل پوست از جامد به گاز، ناحیه مربوطه را جمع می‌کنند و تغییر شکل می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به هریک از روش‌های فوق، می‌توانید با مشاوران کلینیک دکتر یسری طباطبایی در ارتباط باشید.

مزایای ترمیم بینی بدون جراحی

مهم‌ترین مزیت ترمیم بینی به این صورت، عدم نیاز به جراحی است؛ به این معنا که دیگر خبری از برش و خونریزی، زمان طولانی برای بازگشت به عملکرد روزمره و عوارض جراحی نیست. سایر مزایای ترمیم بینی بدون استفاده از جراحی عبارتند از:

زمان بازیابی سریع:

روش‌های ترمیم بدون جراحی، به طور کلی زمان بازیابی کمتری نسبت به جراحی دارند. بسیاری از افراد معمولا پس از مدت کوتاهی به فعالیت‌های روزمره خود باز می‌گردند.

کمترین عوارض و خطرات:

در مقایسه با جراحی‌های بینی، روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی کمترین عوارض جانبی و خطرات را دارند. این روش‌ها به طور کلی کمترین میزان خطرات از عوارض نامطلوب را ایجاد می‌کنند.

عدم نیاز به بیهوشی عمومی:

بسیاری از روش‌های ترمیم بینی بدون استفاده از جراحی، نیازی به بیهوشی عمومی ندارند که این موضوع، عملیات ترمیم بینی را برای بسیاری افراد آسان‌تر می‌کند. برای ویزیت در کلینیک دکتر یسری طباطبایی، می‌توانید به صورت آنلاین نوبت بگیرید.

ترمیم بینی بدون جراحی

معایب ترمیم بینی بدون جراحی

تغییرات موقت:

بسیاری از روش‌های ترمیم بدون جراحی بینی، تغییرات موقتی ایجاد می‌کنند. این به این معناست که اثرات ممکن است به مدت محدودی بمانند و پس از مدتی نیاز به تجدید ترمیم داشته باشند. البته، برای افرادی که می‌خواهند شکل جدید بینی خود را تست کنند و در صورت عدم رضایت دوباره به وضعیت قبلی خود بازگردند یک مزیت محسوب می‌شود.

نیاز به تکرار:

برخی از روش‌های ترمیم بدون جراحی، به تکرار نیاز دارند؛ مثلا تزریق فیلرها باید به صورت دوره‌ای تجدید شود تا اثرات به مدت طولانی‌تری باقی بمانند.

حساسیت و عوارض:

هر روش ترمیم بینی بدون جراحی دارای احتمال حساسیت و عوارض است. با اینکه خطرات این روش‌ها در مقایسه با جراحی بینی بسیار ناچیز است اما ممکن است با عوارضی مانند

محدودیت‌های شکلی:

برخی روش‌های ترمیم بدون جراحی، نمی‌توانند تغییرات ظاهری دقیق و عمیقی را ایجاد کنند. به همین خاطر اگر نیاز به تغییرات بزرگ‌تری در بینی باشد، ممکن است به جراحی نیاز داشته باشید.

پرسنل متخصص:

برای ترمیم بینی بدون جراحی، به پزشکان و متخصصان مجرب و ماهر نیاز است. انتخاب نادرست افراد غیرمتخصص ممکن است به نتایج نامطلوب منجر شود.

توجه به این نکته مهم است که هر روش ترمیم بینی بدون استفاده از جراحی مزایا و معایب خود را دارد و انتخاب بهترین روش باید باتوجه به نیازها و انتظارات خود و توصیه‌های پزشکی انجام شود. برای پی بردن به بهترین روش مناسب خود، می‌توانید از مشاوره متخصصان کلینیک دکتر یسری طباطبایی بهره‌مند شوید.

ترمیم بینی بدون جراحی

ترمیم بینی بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

از آنجایی که این روش‌ها ماندگاری پایینی دارند و نسبت به عمل جراحی تغییرات محدودتری را می‌توان با آن‌ها تجربه کرد، انجام آن‌ها باید باتوجه به فرم بینی فعلی و انتظارات و خواسته‌های جدید شما صورت بگیرد. افرادی که نوک بینی غیرقرینه دارند و یا در بخش‌هایی از بینی تورفتگی وجود دارد، و یا بینی‌هایی که قوز بسیار کم و یا متوسط دارند می‌توانند از روش‌های بدون جراحی استفاده کنند. اما اگر قوز یا افتادگی شدیدی در بینی دارید و یا دارای بینی بزرگ و گوشتی هستید، انجام روش‌های ترمیم بینی بدون جراحی به شما پیشنهاد نمی‌شود.

ترمیم بینی بدون جراحی در کلینیک دکتر یسری طباطبایی

کلینیک دکتر یسری طباطبایی، یک کلینیک زیبایی تخصصی است که پزشکان و متخصصان زیبایی، به ارائه خدمات مرتبط با زیبایی و درمانی پوست می‌پردازند. با دریافت نوبت در کلینیک دکتر یسری طباطبایی، می‌توانید زیر نظر پزشکان متخصص و با کمک بهترین مواد و متریال و استفاده از روش‌های پیشرفته، با کمترین عوارض جانبی به نتیجه مورد نظر خود برسید.

خدمات کلینیک دکتر یسری طباطبایی

خدمات بوتاکس، تزریق ژل، فیلر، لیزر و هایفوتراپی، لیفت صورت بدون جراحی ، بوتاکس خط خنده و همه و همه در کلینیک دکتر یسری طباطبایی، زیر نظر کادر درمانی متخصص قابل اجرا می‌باشد. با تماس با کلینیک دکتر طباطبایی، می‌توانید از مشاوره برای انجام عمل زیبایی مورد نظر خود و همینطور ترمیم بینی بدون جراحی، سوالات خود را بپرسید و اطلاعات دریافت کنید. همچنین برای دریافت نوبت، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق وبسایت دکتر یسری طباطبایی اقدام کنید. متخصصان ما در کلینیک دکتر طباطبایی در تلاش‌اند تا با بکارگیری بهترین روش‌ها و مواد مرغوب و باکیفیت، به شما کمک کنند تا ظاهری بی‌نقص داشته باشید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *