جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی

این روز‌ها به کمک جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی تمامی دوستانی که تمایل به داشتن چهره‌ای شاداب‌تر و جوانتر دارند و بنا به دلایل مختلفی مانند امواج خورشید، تغذیه نامناسب، عدم تحرک، استرس، یبوست و غیره دچار پیری سریعتر از سن خود گشته‌اند می‌توانند با خاطری آسودگی و عدم نگرانی مانند به هوش نیامدن و غیره صورت خود را برای حداقل ده سال جوان‌تر نمایند. اگر نمی‌دانید جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی چیست؟، چه کاربردی دارد؟ و چگونه انجام می‌گیرد؟ و کدام مطب برای انجام آن بهتر است؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید تا بتوانید به طور دقیق‌تر و کامل‌تری با این تکنیک جوانسازی محبوب در میان بانوان آشنا گردید.

لیفت صورت چیست؟

تمایل به زیبایی و جوانی از آغاز خلق انسان‌ها در وجود آن‌ها شکل گرفته است که  امروزه تکنیک‌های بسیار مختلفی برای جوانسازی به وجود آمده‌اند که برخی نیاز به تیغ جراحی داشته و برخی نیز به صورت غیرتهاجمی عمل می‌کنند.

لیفت صورت یکی از پرمتقاضی‌ترین تکنیک‌های جوانسازی پوست صورت است که به نام فیس لیفت شهرت دارد و منجر به کشش پوست به سمت بالا و جلوگیری افتادگی و از بین رفتن چین و چروک‌های اندک می‌گردد و شادابی و جوانی پوست شما را به ارمغان می‌آورد.

لیفت صورت انواع بسیار مختلفی دارد که می‌توان به لیفت با نخ، لیفت بدون جراحی،  لیفت با لیزر، لیفت با دستگاه و غیره اشاره نمود که در این مقاله تنها به بررسی جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی خواهیم پرداخت که مناسب کسانی است که از تیغ جراحی و یا بیهوشی می‌ترسد اما خواهان داشتن پوستی، زیبا، جوان و شاداب هستند.

لیفت صورت بدون جراحی

یکی از جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی آن است که همانطور که از نام آن پیدا است بدون نیاز به جراحی شما را به هدف نهایی‌تان یعنی جپانسازی نزدیک می‌سازد.

البته بایستی بگوییم تا چند وقت پیش این روش اصلا شناخته شده و محبوب نبود و کلی بحث و انتقاد در رابطه با آن در بین افراد و پزشکان مختلف وجود داشت اما امروزه به روشی محبوب تبدیل شده است.

در این تکنیک خاص گزینه‌های مختلفی مانند انجام بوتاکس صورت، فیلر صورت و اولتراپی و غیره پیشنهاد می‌گردند که به دلیل عدم نیاز به بیهوشی، بستری و غیره بسیار محبوب گردیده است و تقاضا برای انجام آن‌ها بسیار زیاد است.

معرفی سایت دکتر یسری طباطبایی

سایت دکتر یسری طباطبایی یکی از کلینیک های تخصصی و حرفه‌ای در راستای انجام کلیه خدمات متقاضیان در رابطه با جوانسازی پوست مانند لیفت، بوتاکس ، ژل، فیلر و غیره است که می‌توانید برای گرفتن نوبت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید. به کمک کلینیک دکتر یسری طباطبایی نتیجه به سرعت خود را نشان می‌دهد و شما تغییرات عالی را در پوست نواحی که اقدام به استفاده از جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی در آن‌ها را کرده‌اید؛ مشاهده خواهید نمود.

مزایای این روش زیبایی چیست؟

هر روش زیبایی دارای مزایای خاص خود می‌باشد که متناسب با نیاز و هدف شما توسط پزشک متخصص انجام می‌پذیرد؛ برای مثال اگر قصد برجستگی گونه‌های خود را داشته باشید تزریق ژل به شما پیشنهاد داده می‌شود و بوتاکس جوابگوی این نیاز نیست.

به طور کلی از مزایای جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

احتیاجی به بیهوشی نداشته و کاملا آسان و بدون هر گونه درد و خونریزی است و پس از اتمام کار دوره نقاهت آن بسیار کم است و می‌توان به کمک آن به طور همزمان گردن و صورت را لیفت کرد.

تعریف کلاژن سازی

قبل از بررسی انواع روش‌های زیبایی لیفت غیرجراحی ابتدا بایستی شما عزیزان را با مفهوم کلاژن‌سازی آشنا نماییم؛ زیرا به طور مکرر در این مقاله یعنی آشنایی با جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی آن را خواهید شنید.

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن است که به محکم‌شدن پوست و سفتی آن کمک می‌کند و بنابراین کاهش آن که با افزایش سن اتفاق می‌افتد  منجر به شل شدن پوست و افتادگی آن می‌گردد که در تمامی روش‌های زیبایی یاد شده روی افزایش تعداد کلاژن‌های پوست تاثیر می‌گذارد و پوستی سفت، شفاف و جوان را برایتان به ارمغان می‌آورد.

انواع روش‌های لیفت بدون جراحی

طیف وسیع و متنوعی از انواع  جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی وجود دارند که بسته به بررسی پوست، شناسایی نیاز‌های آن پزشک متخصص دکتر یسری طباطبایی روش مناسبی را انتخاب می‌کنند که در زیر به معرفی تمامی این روش‌ها خواهیم پرداخت:

میکرونیدلینگ: روشی کاملا غیر تهاجمی بدون هرگونه درد و یا خونریزی  و بدون نیاز به جراحی برای رفع چین و چروک‌ها و جوان نمودن و شاداب کردن پوست است. در این روش  به کمک تحریک پوست از طریق میکرونیدل‌های استریل  عملیات کلاژن‌سازی انجام می‌گیرد و در نتیجه کلیه مشکلات پوستی مانند افتادگی پوست، شل شدگی و غیره از بین می‌روند و پوستی سفت و شاداب به ارمغان می‌آید. با ما در مقاله جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی همراه باشید.

میکرودرم ابریژن: یکی دیگر از روش‌های تهاجمی بدون عارضه که با هدف لایه‌برداری عمیق از سطح پوست برای رفع سلول‌های مرده استفاده می‌گردد؛ میکرودرم ابریژن است. این کار توسط نوعی دستگاه خاص انجام می‌گیرد که به صورت مکانیکی در طی این جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی یک تراش سطحی روی پوست ایجاد می‌گردد و با مکش؛ جریان خون افزایش پیدا کرده و کلاژن سازی، جوانی پوست و طراوت آن افزایش پیدا می‌کند.

هایفو‌تراپی: هدف اصلی این دستگاه و روش خاص تحت تاثیر قراردادن لایه‌های زیرین پوست با امواج فراصوت با سرعت بالا و دمای زیاد است. با انجام این کار سلول‌ها تحریک می‌گردند و تولید کلاژن در سطح پوست صورت و گردن و همان نواحی مورد استفاده از این روش افزایش پیدا نموده و جوانی، لیفت و سفتی پوست حاصل می‌گردد. اگر به دلیل افزایش سن و یا عوامل دیگر احساس افتادگی پوست خود را دارید؛ این روش درمانی با تمرکز روی لایه‌های عمقی پوست باعث بهبود کیفیت و ظاهر آن می‌گردد که البته کمی دوره نقاهت طولانی را دارا می‌باشد که به نتیجه شیرین این جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی می‌ارزد.

آر اف فراکشنال: سفت کردن پوست با امواج رادیویی بدون نیاز به جراحی برای کمک به بهبود وضعیت ساختاری پوست در بافت عمقی به منظور تولید کلاژن بیشتر برای رفع علائم افزایش سن و مقابله با شلی پوست از اهداف اصلی جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی است. از جمله دیگر روش‌ها می‌توان به لیفت با نخ، لیفت با اکسنت، اندولیفت، تزریق فیلر، تزریق پی آر پی، کامبینیشن تراپی و غیره اشاره نمود که انتخاب روش درمانی کاملا وابسته به پارامتر‌هایی مانند سن، وضعیت پوست، بودجه، زمان نتیجه‌گیری و غیره دارد.

چه روش‌های درمانی برای زیبایی پوست در این کلینیک انجام می‌گیرند؟

اکثر روش‌های درمانی ذکر شده به عنوان جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی با بهترین مواد اولیه در کلینیک دکتر یسری طباطبایی با بهترین متریال و به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌گیرند.

چرا سایت دکتر یسری طباطبایی را برای خدمات زیبایی انتخاب کنیم؟

زمانی روش‌های نامبرده نتیجه بخش خواهند بود که در ناحیه مناسبی درست از پوست انتخاب گردند که تخصص دکتر یسری طباطبایی این مسئله را آسان نموده و در نتیجه شما عزیزان شاهد بهترین تغییرات به کمک جدیدترین لیفت صورت بدون جراحی خواهید بود. همچنین در کلینیک دکتر یسری طباطبایی خدماتی نظیر فیلر لب ، بوتاکس خط خنده و . … نیز انجام می گیرد .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *