فرق بوتاکس و فیلر

فرق بوتاکس و فیلر چیست؟

بوتاکس و فیلر دو تکنیک عالی وپر‌طرفدار برای رفع چین و چروک‌های پوستی و صورتی  در میان افراد هستند که به شدت مورد تقاضا می‌باشند و در این مقاله از سایت دکتر یسری طباطبائی قصد داریم شما عزیزان را با فرق بوتاکس و فیلر آشنا سازیم؛ چرا که اغلب این دو باهم دیگر اشتباه گرفته می‌شوند. اگر قصد انجام بوتاکس یا فیلر برای افزایش زیبایی پوست خود را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید تا به راحتی با فرق بوتاکس و فیلر آشنا شوید.

از شر چین و چروک‌های صورت خود رها شوید!!!

افزایش سن، مراقبت‌های پوستی نامناسب، استرس، تغذیه نامناسب، قرارگیری در معرض امواج نور خورشید و غیره باعث ایجاد انواع چین و چروک‌های پوستی در قسمت‌های مختلف پوست به ویژه پیشانی، زیر چشم‌ها، چانه و سایر نقاط می‌شود که امروزه به کمک انواع روش‌های مختلف زیبایی مانند فیلر، بوتاکس و غیره چین و چروک‌ها به طور کامل محو می‌گردند که در این مقاله شما عزیزان را با فرق بوتاکس و فیلر آشنا خواهیم نمود.

فرق بوتاکس و فیلر

بوتاکس چیست؟

بیش از هرچیز در ابتدا لازم دانستیم به معرفی کامل دو تکنیک جوان‌سازی پوست بپردازیم که در ابتدا شما عزیزان را با بوتاکس آشنا خواهیم نمود. بوتاکس‌ها در واقع یک فرم خالص به دست آمده از باکتری و سم بوتولینوم است که یک ماده سمی آرامش‌بخش محسوب می‌گردد که از آن برای رفع اختلالات ناشی از ضعف ماهیچه‌های صورت کمک گرفته می‌شود که نتایج بسیار حیرت‌انگیزی در رفع چین و چروک‌ها و حتی درمان میگرن برعهده دارد. شما عزیزان در حال مطالعه مقاله فرق بوتاکس و فیلر هستید.

البته لازم به ذکر است که بگوییم مقادیر کم آن هیچ گونه خطرات ناگواری ندارند و تنها استفاده از مقادیر زیاد آن کشنده می‌باشند. بوتاکس بایستی زیر نظر متخصص پوست تزریق گردد تا نتایج آن به خوبی خود را نشان دهند که یکی از مراکز معتبر آن سایت دکتر یسری طباطبائی است که به کمک تزریق نوع باکیفیت از سم بنا به تشخیص متخصص عضلات شما آرام و بی‌حس می‌گردند و به سمت بالا کشیده می‌شوند و در نتیجه شاهد رفع آ‌ها خواهیم بود. لازم به ذکر است که بگوییم گرچه  فرق بوتاکس و فیلر را در ادامه خواهیم گفت؛ اما در این قسمت باید اشاره کنیم که بوتاکس هیچ گونه تاثیری روی چین و چروک‌ها و خطوط ظریف در صورت‌های افتاده ندارد.

بوتاکس چگونه تزریق می‌شود؟

پزشک متخصص پس از بررسی وضعیت قسمت‌های مختلف پوست متقاضی ابتدا در نواحی مورد نیاز از یک ژل بی‌حسی موضعی کمک می‌گیرد و آنگاه بوتاکس را به اطراف نواحی دارای چین و چروک تزریق می‌کند که این کار تنها چند دقیقه بیشتر زمان نمی‌برد اما نتایج آن ظرف مدت دو هفته خود را نشان می‌دهند. هنوز چیزی در رابطه با فرق بوتاکس و فیلر نگفته‌ایم اما در اینجا تصمیم گرفتیم به معرفی فیلر بپردازیم؛ زیرا هستند کسانی که هنوز با انواع روش‌های زیبایی در رفع چین و چروک‌های پوستی آشنایی کامل ندارند.

فرق بوتاکس و فیلر

فیلر چیست؟

از فیلر‌ها برای رفع چین و چروک استاتیک مانند چین و چروک های نواحی همچون گونه‌ها، اطراف دهان و رفع خطوط خنده کمک گرفته می‌شوند که از جمله کارهای پرطرفدار این روش می‌توان به برجستگی لب و گونه و هم‌چنین رفع تیرگی دور چشم و کاهش علامت‌های زخم اشاره نمود که البته به هیچ عنوان برای برجسته نمودن سینه یا باسن از فیلر کمک گرفته نمی‌شود. تا این قسمت شما عزیزان را با معرفی این دو روش آشنا ساختیم که در ادامه به فرق بوتاکس و فیلر خواهیم پرداخت.

انواع تفاوت‌های مختلف فیلر با بوتاکس

به طور کلی بایستی بگویبم که فیلر و بوتاکس از منظر‌های مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند که در ادامه به تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت؛ همراه ما بمانید.

فرق بوتاکس و فیلر

از لحاظ عوارض جانبی: از منظر میزان عوارض جانبی بایستی بگویبم که عوارض تا حد بسیار زیادی به میزان مهارت پزشک متخصص زیبایی بستگی دارد که از جمله عوارض فیلر می‌توان به بی‌حسی،خارش، ایجاد زخم پوستی، قرمزی، عفونت،انواع وتکنش‌های آلرژیک و حساسیت اشاره نمود که در مقابل بوتاکس نیز دارای عوارضی همچون کبودی در محل تزریق، افتادگی موقت پلک‌ها، سر‌درد، سوزش و قرمزی چشم‌ها اشاره نمود. همراه ما در مقاله فرق بوتاکس و فیلر باشید‌.

در کل بهتر است برای رفع این عوارض پس از انجام آن‌ها به مدت چند ساعت یا چند بار در طول روز از انواع بسته‌های یخ برای کاهش علائم و یا قطره‌های چشمی مناسب کمک گرفت.

از لحاظ قیمت: بسته به نوع ماده مصرف، میزان آن، نوع برند،زمان انجام کار، میزان نواحی، شدت چین و چروک و سایر فاکتور‌ها قیمت و فرق بوتاکس و فیلر متفاوت خواهند بود که شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت دکتر یسری طباطبائی نسبت به انجام خدمات فیلر،بوتاکس و غیره با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت اقدام فرمایید.

فرق بوتاکس و فیلر

از لحاظ میزان ماندگاری: هدف عده بسیار زیادی از افراد در شناسایی فرق بوتاکس و فیلر؛ آشنایی با میزان ماندگاری هر کدام است تا بدانند کدام روش می‌تواند مدت‌ زمان بیشتری چین و چروک‌ها را محو سازد که از این نظر بایستی بگویبم که فیلر اثرات مثبت و دائمی‌تری را نسبت به بوتاکس که حداکثر طول عمر مفید آن بین ۶ تا ۹ است دارا می‌باشد. هم‌چنان با ما باشید تا با تفاوت‌های بیشتر و فرق بوتاکس و فیلر آشنا گردیم.

در نهایت بایستی بگوییم که انتخاب روش درمانی مناسب را نه به میل شخصی خود بلکه بنا بر نظر پزشک متخصص بایستی انتخاب نمایید؛ چرا که به دلیل علم بالاتر متخصص نظر او بهترین جواب را می‌دهد که در برخی مواقع پزشک متخصص سایت دکتر یسری طباطبائی از دو روش فیلر و بوتاکس به صورت موازی برای درمان چین و چروک‌ها کمک می‌گیرد.

برای بهره‌مندی از این خدمات چگونه اقدام فرماییم؟

حال که با فرق بوتاکس و فیلر آشنا گشتید؛ شما عزیزان می‌توانیددرصورت تمایل به بهره‌مندی از این دو نوع تکنیک زیبایی برای کاهش چین و چروک‌های قسمت‌های مختلف پوست خود و یا خدمات زیبایی نظیر فیلر لب ، ترمیم بینی بدون جراحی ، لیفت نخ گونه و … می توانید تماس گرفته و با راه‌های ارتباطی مجموعه و درخواست وقت و یا مشاوره با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت مشاوره حضوری و یا آنلاین نسبت به انجام این فرآیند بنا به تشخیص پزشک متخصص اقدام فرمایید. برای استعلام قیمت، آشنایی با برند‌های هر کار زیبایی و غیره با ما در تماس باشید. در پایان از تمامی شما عزیزان که تا پایان مقاله فرق بوتاکس و فیلر همراه ما بودید؛ کمال تشکر را داریم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *