لیفت نخ گونه

لیفت نخ گونه

لیفت نخ گونه یکی از جدیدترین روش‌های افزایش جوانی و زیبایی گونه‌ها می‌باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم شما عزیزان را به طور کامل با این تکنیک درمانی ویژه آشنا سازیم. در ادامه مقاله نیزبا نحوه انجام لیفت نخ گونه در کلینیک زیبایی دکتر یسری طباطبائی آشنا خواهید شد. اگر قصد زیبایی و افزایش جذابیت گونه‌های خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما بمانید و با این متد درمانی عالی و کاربرد‌های منحصر بفرد آن  آشنا گردید.

لیفت نخ گونه چیست؟

گونه‌های برجسته افزایش زیبایی چهره شما می‌گردند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دارای گونه‌های بسیار افتاده هستید یا اصلا گونه‌های برجسته‌ای ندارید و حتی به کمک انواع روش های مختلف خودآرایی نمی‌توانید گونه‌های خود را برجسته نمایید؛ لیفت نخ گونه یک روش درمانی عالی برای شما عزیزان است که در کلینیک دکتر یسری طباطبایی انجام می‌گیرد.

لیفت نخ گونه

کلینیک دکتر یسری طباطبائی

یکی از کلینیک‌های بسیار زیبا و لوکس که در آن خدمات بسیار مختلف زیبایی نظیر تزریق فیلر لب ، ترمیم بینی بدون جراحی ، بوتاکس خط خنده ، چربی، بوتاکس وهم‌چنین انواع لیفت نظیر لیفت نخ گونه انجام می‌گیرد؛ کلینیک دکتر یسری طباطبائی  است.

در این مرکز درمانی ویژه از بهترین متریال کمک گرفته می‌شود و در نتیجه کلیه خدمات درمانی انجام گرفته در آن دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و نتایج بسیار مثبتی را در پی دارند.

برای بهره‌مندی از کلیه خدمات کلینیک دکتر یسری طباطبائی کافیست همین حالا به سایت ما مراجعه نمایید و مشاوره لازم را در خصوص انتخاب روش درمانی دلخواه خود برای مثال لیفت نخ گونه دریافت نمایید. البته در طی این مقاله تمامی اطلاعات لازم در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن پرسش پاسخ‌های خود می‌توانید با ما در تماس باشید.

ماندگاری لیفت نخ گونه چقدر است؟

در صورتی که در کلینیک درمانی مناسب این روش زیبایی با متریال عالی و تخصص بالا انجام گیرد؛ این روش تقریبا بین ۱۸ تا ۲ سال ماندگاری دارد. در کلینیک دکتر یسری طباطبائی به دلیل استفاده از بهترین متریال ماندگاری لیفت نخ گونه در حدود حداکثر ۲ سال می‌باشد.

لیفت نخ گونه

لیفت گونه‌ها چگونه انجام می‌گیرد؟

در گام اول قبل از درمان ابتدا پزشک متخصص وضعیت گونه‌ها و شرایط پوستی شما را به طور کامل بررسی می‌نماید و از شما اطلاعات کافی را در زمینه تغذیه، رعایت روتین پوستی، بررسی جنس پوست و غیره می‌پرسد. در گام بعدی و پس از بررسی کامل این ماجرا هدف مد نظر از شما پرسیده می‌شود که برای پر حجم تر کردن گونه بهترین روش انجام لیفت نخ گونه است.

در هنگام انجام این کار ابتدا پزشک قسمت‌های مورد نیاز را با تزریق آمپول و غیره بی‌حس می‌کند که در این مرحله عمدتا تزریق در کنار گوشو شقیقه‌ها انجام می‌گیرد و پس از چند دقیقه احساس سوزش یا گزگز در این نقاط خواهید داشت. آنگاه در گام بعدی از انجام لیفت نخ گونه در کلینیک دکتر یسری طباطبائی نخ‌های مخصوص این کار که نخ PDO می‌باشند به کمک یکیری سوزن‌های خاص به زیر پوست گونه‌ها انتقال پیدا می‌کنند.

به محض قرار گرفتن نخ‌ها در سر جای مناسب که توسط پزشک مکان درست آن بررسی می‌گردد این نخ‌ها کشیده می‌شوند و  گره زده می‌شوند و آنگاه کار لیفت نخ گونه به اتمام می‌رسد.

لیفت نخ گونه

نتیجه نهایی لیفت گونه چه زمانی مشخص می‌گردد؟

پس از گذشت یک ماه از انجام این کار در کلینیک دکتر یسری طباطبایی نتیجه نهایی کار مشخص می‌گردد؛ چرا که با قرار دادن نخ‌های پی دو در گونه‌ها تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند، خاصیت ارتجاعی پوست باز می‌گردد  و گونه‌ها به سمت بالا رفته و کمی برجسته‌تر می‌گردند.

لیفت گونه‌ها توسط نخ چه مزایایی را به همراه دارد؟

لیفت نخ گونه سبب رفع افتادگی و شلی پوست در ناحیه گونه‌ها، برجسته تر کردن گونه‌ها، شادابی و جوانسازی پوست و تغییر حالت و بهبود فرم چهره می‌گردد. در کلینیک زیبایی دکتر یسری طباطبائی به دلیل استفاده از بهترین متریال زیبایی گونه‌ها به کمک لیفت گونه‌ها با نخ بسیار افزایش زیادی پیدا می‌کند.

آیا لیفت گونه‌ها با نخ عوارضی هم در پی دارد؟

به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و یا جراحی و استفاده از تیغ و سایر ادوات جراحی لیفت نخ گونه کاملا عالی و بدون بیهوشی می‌باشد. در این روش و پس از اتمام کار به هیچ عنوان نقاط مختلف پوست شما دچار کبودی یا تورم نمی‌گردد اما ذره‌ای التهاب به دلیل تزریق آمپول‌های بی‌حسی امری کاملا طبیعی است.

اگر خواهان انجام لیفت نخ گونه در کلینیک زیبایی دکتر یسری طباطبائی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت ما مراجعه نمایید و مشاوره آنلاین و رایگان دریافت نمایید. البته در موارد نادر و در افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند احتمال کبودی، خونریزی وجود دارد.

لیفت نخ گونه

لیفت گونه‌ها به کمک نخ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دارای گونه‌های بسیار ضعیف و کم حجمی هستید

اگر به دلیل تغییر سایز و چاقی و لاغری دائم صورت شما دچار افتادگی شده است. اگر با افزایش سن و سال پوست شما پیر شده است و دارای چین و چروک فراوان شده است اگر صورتی استخوانی و ظریف دارید؛ اما خواهان داشتن صورتی تپل با گونه‌های برجسته هستید لیفت نخ گونه در کلینیک زیبایی دکتر یسری طباطبائی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت لیفت گونه‌ها به کمک نخ چقدر است؟

به دلیل تنوع نوع نخ به کار رفته در عین روش درمانی و مهارت پزشک و مکان کلینیک و عوامل بسیار زیاد دیگری همچون میزان افتادگی و غیره قیمت لیفت نخ گونه متغیر است. برای اطلاع از قیمت دقیق این روش درمانی با ما در تماس باشید.

لیفت نخ گونه

چرا کلینیک دکتر یسری طباطبائی را برای این کار انتخاب نماییم؟

در برخی مراکز غیر مجاز علاوه بر استفاده از متریال مناسب پزشک از تخصص چندان بالایی برخوردار نیست و در نتیجه پس از استفاده از این متد درمانی دو سمت گونه‌ها با هم تقارن پیدا نمی‌کنند و صورت شما فرم بدی پیدا می‌کند اما در کلینیک دکتر یسری طباطبایی به دلیل مراجعین بسیار زیاد و مهارت بالای دکتر تمامی افراد علاقه مند به متد درمانی لیفت نخ گونه و غیره از نتیجه کار رضایت بالایی دارند.

از طرفی علاوه بر تخصص بالا دکتر یسری، متریال مناسب و قسمت عالی ان را نیز بایستی از جمله دلایل انتخاب این مجموعه زیبایی دانست که محیط بهداشتی را نیز نباید از یاد برد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *